Bestellen & Bezorgen

Bij Cootjes Pakhuis kunt u uw bestelling altijd simpel en snel plaatsen. Het bestelproces bestaat uit een aantal duidelijke stappen welke hieronder worden uitgelegd. U bestelling is pas definitief na uw bevestiging. Daarvóór kunt u alles nog naar uw wensen aanpassen.

Eenvoudig en gemakkelijk bestellen in maar 2 stappen doet u als volgt:

Stap 1: Bestelling plaatsen

  1. Ga naar het artikel van uw keuze en klik op de knop ‘bestellen’.
  2. Wanneer u op bestellen heeft geklikt gaat u automatisch naar de pagina ‘Overzicht bestelling’. Op deze pagina kunt u het aantal producten invoeren (let op: klik daarna op de groene pijltjes), desgewenst kunt u nog het aantal artikelen wijzigen of eventueel artikelen verwijderen.
  3. Bij ‘verpakking’  kunt u aangeven of het artikel een cadeau is voor iemand. Zo ja, dan klikt     u op ‘cadeauverpakking’. Cootjes Pakhuis pakt het artikel dan GRATIS voor u in. Zo niet, dan klikt u op ‘geen’.
  4. Bij verzendwijze kunt u kiezen voor ‘Bezorgen binnen NL’ of ‘Afhalen’. Let op: u kunt               ‘Afhalen’ alleen selecteren wanneer u het artikel zelf afhaalt bij de Cootjes Pakhuis.
  5. Als u verder wilt winkelen klikt u links onder op ‘verder winkelen’.
  6. Is uw bestelling compleet en heeft u een kortingscode? Dan kunt u deze invullen in het vak   onder ‘Heeft u een actiecode of cadeaubon van ons ontvangen?’. Daarna klikt u op            ‘valideer’. De korting wordt dan automatisch verrekent.
  7. Is uw bestelling compleet en heeft u geen kortingscode? Klik dan op ‘bestelling afronden’.

Stap 2: Bestelling afronden

  1. U bevindt zich nu in het scherm ‘bestelling afronden’. Hier ziet u een overzicht van uw bestelling.
  2. Bij ‘Factuuradres’ kunt u uw adresgegevens invullen. De velden met een sterretje zijn       verplicht.
  3. Bij ‘Afleveradres’ kunt u ervoor kiezen uw bestelling af te laten leveren op een alternatief      adres. Indien u voor deze optie kiest, zal u gevraagd worden om de betreffende adres          gegevens in te vullen.
  4. In het vak ‘Opmerkingen bestelling’ kunt u eventueel nog een opmerking kwijt.
  5. Als u akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden, klikt u op ‘plaats bestelling’.

Als u voor iDeal heeft gekozen, komt u in het scherm ‘iDeal betaling starten’. In dit scherm kiest u uw bank en klikt daarna op ‘iDeal betaling starten’. Daarna volgt u de aanwijzingen van uw bank.

Na betaling ontvangt u van ons een bevestiging via e-mail van uw bestelling. Bewaar deze e-mail bevestiging zorgvuldig.

Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de e-mail bevestiging niet in de map ‘Ongewenst’ of  ‘Spam’ terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan contact met ons op via telefoonnummer 06-49002412 of info@cootjespakhuis.nl

 

Levertijden

Wat zijn de levertijden?

  • Voor woonaccessoires geldt doorgaans een levertijd van circa 2 tot 5 werkdagen.
  • Voor meubels bedraagt de levertijd in algemeen circa 2 tot 4 weken of 8 tot 12 weken. Dit hangt af van de leverancier en de voorraad bij de leverancier. Voor meer informatie kunt u bellen naar 06-49002412 of mailen naar info@cootjespakhuis.nl.

 

Contact
  Cootjes Pakhuis
Kuiperkampsweg 8
8167 LC Oene
  06 – 49002412
  info@cootjespakhuis.nl
Nieuwsbrief

Blijf jij graag op de hoogte?
Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief.